Bloggkollegor

Det bästa med att blogga tillsammans med nagon, är att man liksom vill svara pa sin kollegas inlägg. Tex, när L skriver om irriterande bloggar.

Da maste jag svara med att förklara mitt förhallningsätt till dessa bloggar;

Jag vägrar. Punkt slut. Jag hatar dem sa mycket, ni vet de där bloggarna. Sveriges största. Ett gäng 17-ariga tjejer med överkammat har som skulle fa Ingvar Oldsberg flint att bli avundsjuk. De kan inte skriva, de skriver inte om nagot vettigt, de har mongolida asikter om saker och ting och de kallar sig ENTREPRENööööööRER. Och de tjänar massa pengar pa sin skit. Och jag hatar dem. Men till skillnad fran L sa vägrar jag läsa. När jag väl inser att en blogg är vidrig och provocerande, sa slutar jag läsa. Inte en enda litet klick till. Aldrig. Jag skulle aldrig nämna deras namn, länka till deras jävla skitbloggar eller pa nagot sätt uppmuntra och stödja deras beteende.

Detta är ju givetvis väldigt svart, för jag är ju bara en obetydlig liten person, som absolut inte gör nagon skillnad i deras antal unika besökare per dag. Och dessutom gör ju bojkotten det väldigt svart att förklara att man hatar dem. Det är ju ingen som märker min bojkott. Men jag strävar vidare. Jag vägrar mongo-bloggarna. Och jag hoppas att ni alla försöker göra det samma.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0