Thunder Bolt & BLAM!

Idag var första gången jag hade tränat på nästan en månad, och vad händer NÄSTAN? Jag höll på att ramla av elipsmaskinen. Av ren entusiasm och inlevelse i OS. Kan någon förklara för mig hur underbarnet Usain Bolt kan med att bara jogga in de sista metrarna på de loppen han har vunnit? Jag förstår ingenting, ska ni veta. Jag och alla andra på gymmet hade ögonen klistrade på de upphängda tv-skärmarna och tränade väldigt intensivt just när Usain joggade in den sista biten. Jag höll på att ramla av, tjejen bredvid mig tjöt till, killarna nedanför började hetslyfta tyngder. Hela gymmet var i lågor. Eller rättare sagt, alla på gymmet såg periodvis ut som att de tagit alldeles för mycket uppåttjack. Folk studsade runt, svettade och mumlade. Visst var det jättehemskt när Kallur snubblade, men det var banne mig Thunder Bolt som stod för spänningen.




Annars var det inte så mycket spännande om mode som hände idag. Jag var på ktb och svettades över en bok som jag verkligen inte förstår men måste förstå för att få ett toppbetyg. Sen var det som sagt träning, och jag gick i helsvart, ledsen B, och ett par Nike jag köpte i New York som ser ut som att självaste Roy Lichtenstein har designat dem. Det sjuka är att det verkligen ser ut som att de har "copy and paste"-at en del av Blam och satt det på skorna!


ps.

Jag är nu lite kär i Usain Bolt, för så kaxig som han är när han joggar in den sista biten. Det är som Mastercard skulle ha sagt ; Priceless.


ds.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0