Dagens outfit



Sa här ska jag och min man se ut ikväll när vi har parmiddag för diverse vänner.

(appropa parmiddag, i gar kväll, efter en jobbig dag pa jobbet slängde jag ihop lite chokladtryfflar som ska serveras till kaffet ikväll. Det fick mig att känna mig lite som Bree i Desperate Housewives, vilket föranledde förra inlägget. Men sen insag jag att jag jobbar mer, tjänar mer och har högre utbildning är min man, vilket ocksa är anledningen till att tryfflarna är det enda jag bidragit med under denna vecka. Will däremot har varit hemma hela dagen, tagit emot nya spisen, tvättat alla mina kläder och lagar just nu mat at mig och mina gäster. Därför känner jag att hemmafrurollen a la 50-tal inte är riktigt min grej, utan en glitterklänning och tre vodkadrinkar innan gästerna anländer är mer i min stil.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0