Sa jävla dum i huvudet!!!!!

Mandag är min sista dag pa företaget. I fyra veckor, sen dagen jag sa upp mig, har jag suttit och tittat ut genot fönstret och väntat pa att timmarna ska ga. Idag, kvart i 6 pa fredagsseftermiddagen inser jag att jag bara har en dag kvar innan jag drar här ifran och HERREJäVLAR vad mycket jag maste göra innan dess.

Jag har sa mycket grejer som ska skickas och fixas och jag maste se till att allt är täckt och att inga viktiga papper ligger och glöms bort och jag skulle behöva typ 4 veckor att styra upp detta. Inte 8 timmar.

Jag blir sa trött pa mig själv.

Sa nu ska jag ga hem och byta om till nagot väldigt fashion/arty inför kvällens julfest som det lokala hipsterskivbolaget Villa Magica Records arrangerar pa Musée d'art moderne et contemporain här i Geneve.

Jag tänker nitar, skinnleggings och Balagencia-kopiorna. Och en svar uppsyn. Det kommer nog bli bra.

/B


Kommentarer
Postat av: Anonym

Prokrastinering är det värsta. Jag svär och muttrar på/för mig själv varje gång jag skjutit upp nåt och automatiskt skjutit mig själv i foten. Eller rättare sagt båda fötterna.

2008-12-20 @ 17:45:57
Postat av: L

Prokrastinering är det värsta. Jag svär och muttrar på/för mig själv varje gång jag skjutit upp nåt och automatiskt skjutit mig själv i foten. Eller rättare sagt båda fötterna.

2008-12-20 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0