The wind of chains...

Fredagar pa jobbet brukar inte vara händelsefulla, det är som att hela finansvärlden tar helg runt 11.30 da telefonerna tystnar och mailboxen är tom. Jag brukar ägna varje fredagseftermiddag at att bestämma vad jag ska ha pa mig under helgen. Ofta bestämmer jag mig för nagot jag ännu inte äger, vilket leder till en hel del stress och arga armbagar inne pa ett fredagshetsigt H&M.

Denna vecka har jag varit helt besatt av kedjor. Inte sma söta guldlänkar, utan stora järnkedjor. Jag vill ha kedjor överallt. Runt halsen, runt handlederna, runt skor, runt midja, runt väskor osv.



Jag vill ha en korsett och tusen kedjor. Sîlver den här gangen, jag har tröttnat pa mina Givenchy-kpior i guld (tröttnat pa guld? - 2 poäng). Jag vill ha de fantastiska stövlarna fran Rick Owens och ännu mer silverkedjor. Typ sa här:



Friday night by Fancyschmancy.blogg.se

Det är nog dags att smita fran jobbet tidigare (vad ska de göra at saken? Sparka mig? Ha!) och handla grejer. Finanskris - schimanskris, nu jävlar är det fredag!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0