Dumma danskar..

Dumma danska pressen har gjort det igen. Istället för att bara låta allt vara måste de röra i grytan igen. Att ställa sig bakom någon som för det första gör det kolossala misstaget att avteckna Muhammed, och för det andra gör det på ett kränkande sätt, är nog bland det dummaste jag har varit med om. Låt puckot stå för sitt kast, men att de alla ska göra samma sak för att visa stöd visar ju hur lite respet de har för internationella relationer. Se bara hur det gick när de publicerades för första gången och bland annat Arla bojkottades av större delen av den arabiska världen. Tack för att ni gör det igen, från hela mitt hjärta ska ni ha ett tack. Verkligen.

Bortsett från detta, och vissa andra tråkigheter, gillar jag Danmark stenhårt. Dagens outfit från dansksvenska Les Couleurs Nationales och får mig att sukta efter våren ännu mer.


4

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0