Ge mig ben och lite hud!

Skandinaviska tjejer är kända världen över för att vara väldigt vackra och jag håller med till hundra procent. Men här sticker man fan inte ut vad gäller mode och stil. Väldigt få vågar bejaka sin skönhet och ta på sig plagg som framhäver deras bästa drag. Alla ser i stort sett likadana ut om man studerar sin omgivning och allt enligt två mallar som jag snart spyr på.

1. Jeans, mörka stövlar, topp.

2. Leggings, tunika/menlös klänning, kofta.


Klimatet tillåter givetvis inte att man går utan leggings nu på vintern men, till och med när det är trettiofem grader ute bär de flesta tjejerna leggings och tunika/menlös klänning. Ni tjejer är jävligt snygga här i Skandinavien men väldigt få tar på sig feminina kläder. Ge mig naken hud till sommaren! Lite urringning, bar rygg eller en kort kjol eller fin klänning med ett par schyssta skor, tack! Och minst ett plagg ska ha FÄRG.




L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0