Min älskade DN

När hemlängtan blir för stor här i utlandet brukar jag läsa dn.se. Och vissa dagar som idag, överrumplas jag av fantastiska krönikor, underbara artikelserier och reportage som far mig att koka, bli arg och... ja, nästan göra nagot.

DN är Sveriges bästa dagstidning, och jag uppmanar er inte bara att läsa Lisa Corneliussons modekrönikor, utan läs även Karolina Ramqvists kritik av Svenska modescenens "inspirationer", läs Fredrik Strages träffande sagning av tv-seriers voice-overs, och framför allt läs Maciej Zarembas artikelserier, den obehagliga serien om kränkningar och den skakande serien om FN och Kosovo.

DN, Bon och the Economist. Det är de tidningar jag behöver...

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0