Självförtroendekris??

Ingen fara, ak till Geneve.

Befinner mig för tillfället i den före detta jet-set staden Geneve (därav mina sporadiska användningar av ä och ö). Geneve är mindre än man tror, och mycket noveau riche-folk. Saudiska prinsar och ryska "entreprenörer" glassar runt och köper gucci-väskor med hysteriska loggor pa.

Trots detta är alla sjukt fula, och har usel klädsmak. Det är euro-trash -2001 som gäller här nere. Helrör ackompanjeras med uppseendeväckande fyrverkeri-tomtebloss pa krogen. I fall nagon skulle missa att du just beställde in dyr flaska vodka, med massor av burkar redbull till. Coolast är du om du som kille är klädd i trasiga jeans, en skjorta och Von Dutch-keps, om du är tjej gäller det att ha stilettstövlar, pösiga byxor, och ett linne med fräsig assymetrisk urringning. Mycket slingor i haret fungerar definitivt. För bada könen.

Folk jag umgas med har tjanar 50.000 i manaden och har pa sig boot cut-jeans. Utan att vara medveten om att de ar tillbaka in fashion igen.


När självförtroendet krisar bland alla hotties runt stureplan tycker jag att ni ska ta er en tur till Geneve. Ni kommer alltid vara snyggast pa stället och har ni tur kommer Wesley Snipes fram och bjuder pa en drink.

/B


Kommentarer
Postat av: L. You know me.

Hah! Det låter ju på pricken som Zlatans tjej!

2008-02-11 @ 17:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0