Dagens outfit

Jag skulle aldrig sänka mig sa lagt som att fota mig själv i en konstig skadeskjuten fagel-pose och lägga upp bilden under rubriken "dagens outfit". Det är under min värdighet. Sa jag slar ett slag för modejournalistiken (ni vet, journalistik... Skrivandets konst. Inte bildgooglandets konst), och tänkte ägna mig at att skriva om
dagens outfit istället. Jag uppmanar er alltsa att tänka lite, istället för att bara titta...

Dagens outfit:

Hillary Clinton. Viktig dag. Pärlor. Opportunistisk karriärsangvält. The Economist. Ett och annat svindyrt märke. Ivy League (betygen, inte rugbytröjan). En stab.


Ni förstar poängen? Vad duktiga ni är... Da bjuder jag till och med pa en bild pa varldens coolaste kvinna.

image4

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0