Hiphop is back!

I alla fall i mitt liv, da jag runt 2004-2005 tröttnade pa allt yoyoyo (förutom Jigga förstas. Jigga tröttnar man aldrig pa) och började precis som alla andra lyssna pa elektroniskt istället.

Men nu jävlar är jag tillbaka. Och med Nas som enda untantag finns det ingen pretantiös hiphop i min iPhone just nu. Det är bara bling bling, niggas, and hoes och jag älskar det.

Spellistan för sista veckan i Juli lyder:

-The Game ft Keisha Cole - Game's Pain
- Jay-Z ft Lil Wayne - A Billie (RMX)
- Lil Wayne ft Kanye West - Lollipop (RMX)
- Lil Wayne ft T-pain - Got Money
- Nas ft Keri Hilson - Hero
- Young Jeezy ft Kany West - Put it On



/B

Kommentarer
Postat av: Agnes

SHORTY WANT A HUG! Bra skit.

2008-07-30 @ 02:02:53
URL: http://bastjustnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0