Spetsigt schmetsigt...

Jag sa ju att hypen var total! Jag stannar till varje morgon utanför Pradas skyltfönster och tittar storögt pa de fantastiska kreationerna och trots att det är 30 grader här sa längtar jag till hösten.

Köpte en liten svart tröja i spets nyss, men jag vet inte riktigt hur och när  jag ska använda den. Man behöver nagot under, men poängen med spets är ju ända att det ska semi-dölja hud.

Och när använder man den? Inte pa sitt hedgefondjobb. Inte pa varma sensommarkvällar vid sjön.

Höstkläder är underbart men jag ska hänga upp min spetströja i garderoben och njuta av ytterligare en manad med sommarmode och skira material. Min fina nya spetskofta kommer hitta ett sammanhang senare i höst, det är jag säker pa.

Istället ska jag plocka fram den här klänningen som jag äntligen ska fa använda när jag aker till England pa det heta societetsbröllopet nästa vecka. (Och nej, jag tänker inte ha pa mig hatt)


/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0