Nostalgi!

Roland-Philippe Kretzschmar slog huvudet på spiken när han skrev inlägget om världens, genom tiderna, bästa maffiaserie, nämligen Bläckfisken. Många tv-serier har mamma tvingat mig att titta på, och några som jag inte alls kan blicka tillbaka till och känna värme, men som samtidigt skapade ett starkt beroende, är exempelvis Glamour och andra dassiga såpor. Men Bläckfisken? Oj oj oj. En riktig tungviktare. Här har vi en maffiaserie som heter duga.
Tack, Roland.




/L.



Och, B! Såg din kommentar i slutet av hans inlägg!

Kommentarer
Postat av: B

I KNOW!



Visst är den fantastisk, och jag blev helt nostalgisk när jag läste det. Ett hett tips fran mamma; de fyra första säsongerna finns att köpa pa den där videoaffären som ligger mitt emot operan.



Räkna med att italienarna/fransmännen vs svenskar kommer att bli ett eget inlägg här i bloggen. Det är ett ämne som bör utvecklas.

2008-06-04 @ 09:26:31
URL: http://fancyschmancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0