ßolbrills.!

Jag har inte bloggat om just mode på länge, och den största anledningen är att jag är bankrutt. Jag har ett av de allra största i-landsproblemen, nämligen att jag inte har köpt ett enda plagg eller accessoar på flera flera månader. Att kolla på Sartorialist eller surfa runt på Elle gör det bara värre. Som en tjock liten unge som inte får äta godis, och av nån anledning befinner sig i en godisaffär, känner jag mig svältfödd på nya kläder. Jag är efter i budgeten och hatar mina arbetsgvare för att de inte ha jobb till mig just nu. Men nog om det. Nu vill jag att det ska bli fint väder så att jag kan glida ut i solen och låtsas att jag har något par av följande solbrillor.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0