Sex & the shitty del 3

Som sagt, vi kom aldrig i väg pa filmen (oh thank god) häromdagen, vilket gjorde att jag slapp göra mig ännu mer osams med min pojkväns vänners flickvänner men ända fick behalla min inre heder. (dock drack jag ofrivilligt en cosmo, och blev full och förolämpade tydligen hälfen av dem, sa slutresultatet blev väl same same ända antar jag)

Däremot cirkulerar det nu kedjemejl om att de faktiskt bokat biljetter till filmen den här gangen sa nu kommer jag inte undan.

Jag hittade en tvillingsjäl (enbart i denna fraga förstas, jag har ingen aning om vad hon tycker om Wayfarers) som skrev
"När filmen igår hade premiär var varenda biosalong full av unga tjejer med rött läppstift och vågade utstyrslar - precis som deras förebilder i serien.
Under filmen sa de: "åååh" så fort Carrie köpte nya skor, och när något hände som av någon anledning upprörde någon av karaktärerna i filmen utbrast de: "Oh. My. God." Det var de värsta de sett. Ever."



/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0