Studenter..

Ska dra iväg på min kära kusins skolavslutning men ska bara skriva lite till. De har äntligen öppnat fönstrena i datarummet på KTB och känslan av att sitta i en sauna och skriva börjar avta. Utanför drar stora flak förbi med överlyckliga studenter som är extremt berusade, om inte karatefulla, som hoppar och tjoar till all slags musik. iPoden dog precis men jag är glad att jag kan lyssna på webradio, för jag tror inte jag kan höra låtarna de spelar. Igår hörde jag Martins Du är så Yeah Yeah Woah Woah. Där gick min gräns i alla fall..



/L.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha jag hörde den också när jag satt på Handels! Det var sorgligt och jag blev ledsen för att kidsen har så stört dålig smak.

2008-06-06 @ 02:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0