Välja färg på sneakers!

Ifall den här tjänsten från Nike hade funnits för kanske sju-åtta år sen hade jag varit den lyckligaste fisken i dammen. Tänk er att själva välja exakt vilka färger man vill ha på sina skor. Helt galna färgkombinationer eller bara något minimalistiskt och stilrent. Fast det är synd att det bara är två färger man får välja, jag hade hellre önskat att man kunde välja hur många, eller få, färger man vill för att sedan själv välja vilka delar som skulle ha en viss färg. 

Nu när kärleken för sneakers har dött ut hoppar inte hjärtat till som det hade gjort runt 2001. Jaja, allt förändras med tiden; smaken, åsikterna och livssynen. Köpte två par heta sneakers i New York, men nu står de i skohyllan och bara tittar på mig som om de är besvikna. De kändes så rätt då men här hemma har jag tyvärr inget att bära dem med. Fast vackra är de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0