Schysta pjuks, men sämre socialt liv...

Da min kollega L hittade ett par fruktansvärda skor nyss, vill jag kontra med ett par fantastiska.

John Galliano, den gamle räven, gör alltid uppseendeväckande kollektioner. Dessa kommer fran a/w 08 och jag föll genast för den 80-talsinspirerade aprikos/persikofärgen och naturligtvis guld-detaljerna.

Har jag nämnt att jag gillar allt i guld???


image62

Först tänkte jag att det var tur att de tillhör höstkollektionen. Da har jag lite tid pa mig att samla ihop mina hot-shot löner fran mitt hedgefond-jobb här nere i Geneve. Men trots beräknat ekonomiskt uppsving, tror jag inte att jag plötsligt kommer att ha nagot behov av dessa. Jag menar... när ska jag ha pa mig dem? När jag jobbar och maste springa runt runt runt och skrika köp! sälj! köp!? När jag sitter pa mina sunkiga stammis-hak här nere och dricker öl? När jag är ute och käkar det enda som finns pa schweiziska menyer som inte är ost-fondue?

Nä, fina är de. Men mitt sociala liv maste nog ryckas upp innan jag vagar försöka bära upp dem.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0