Åt helvete med orange!

Jag älskar färger mer än allt men en färg jag inte klarar av är den oroväckande färgen orange. Det enda som får ha den färgen i min värld är apelsiner och. Nej, bara apelsiner. Av någon skum anledning får jag alltid migränattacker vid åsynen av starkt oragea kreationer och kommer troligtvis att gå med solglasögon, bara Wayfarers för att jävlas med B., hela hösten ifall efterblivna idioter har brandgula plagg.

Jag vet inte ifall målet med dessa plagg är att sticka ut ögonen på en, eller göra en sjösjuk, men vad än deras mål är så väcker de i alla fall känslor.

Jag gillar starka färger men detta är bara smärtsamt. Jävla Basi.
Jävla Comme Des Garcons.







Jag känner en migränattack nalkas..


/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0