Meningslöst jävla skit

I dag är jag lite upprörd över saker. Och har trakigt pa jobbet. Det är klämdag och alla inom finansvärlden verkar tagit ledigt vilket gör att jag slösurfar istället för att leta reda pa 22 borttappade miljoner som fattas pa ett konto.

Da läser jag det här. Freja's Closet. Hon som var med i svenska topmodel för ett par ar sen. Har sett hennes sida pa stureplan.se och alltid tyckt den var meningslös, men aldrig riktigt orkat brytt mig.

Men för i helvete vad meningslöst det är. Om man ska kalla sig modeskribent far man väl atminstone försöka göra nagot engagerat. Sjukt trakiga sma bilder med galet tam styling och oinspirerad look. Hon är jättesöt och har fina kläder, men det hjälper ju inte om man inte har nagon kreativ känsla eller nagot orginellt att tillföra över huvudtaget. Hon ger trista tips och skriver meningslösa bildtexter som "Hur tänkte jag här då? Brunbrända ben, kortkort och en tuff liten kavajjacka."

image86
bild stulen helt skamlöst fran Freja's Closet pa stureplan.se


Det är sa trakigt att jag somnar. Ingen kan ju bry sig om dessa krönikor, inlägg eller vad fan hon nu kan kalla det.

Det finns en anledning att ingen erbjudit henne massa pengar för att börja blogga.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0