Sluta jiddra, börja trolla!

Oj, oj, oj. Borde plugga. Borde verkligen plugga nu. Från ingenstans poppade den klassiska repliken från någon skum tv-reklam upp; "SLUTA JIDDRA, BÖRJA TROLLA!". Jag minns inte riktigt vilken tv-reklam den var ifrån men jag minns att varenda jävel använde uttrycket i tid och otid. Nu har jag gjort om den till "SLUTA BLOGGA, BÖRJA PLUGGA!", vilket jag ämnar att göra alldeles strax, men jag måste bara dela med mig av en delikat liten handväska från Bottega Veneta, nämligen the Knot. Totalt oanvändbar, liten och stel i formen och jag skulle med största sannolikhet råka ställa den ifrån mig på krogen men jag har enorma cravings för denna lilla skapelse, så nu gäller det bara att hitta en klassisk Knot på Ebay och bygga upp en hel garderob kring den. Chop Chop!


/L.


Hur kan man inte älska den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0