Torrschampoo

Med risk för att lata som en skönhetsbloggare;

Arets grej: Torrschampoo. Dock inte för att det har magiska effekter pa haret, men mest för att jag aldrig gillat att trvätta haret. Allt blir sa blött.

Sa här skriver Johan Wirfalt "Om inte modesamtalet i kommande numret av Rodeo fastslår något annat hävdar jag bestämt att 2008, förutom att vara året då män skriver alldeles för mycket om The Wire, är torrschampots år."

Om Rodeo säger sa, da vet jag att det är rätt.

Dessutom, jag försökte lansera glasögonsnodden som ny trend förra sommaren. Det fastnade aldrig, varken i Stockholm eller Geneve. Men jag försöker igen. Min kedja (i guld förstas) hänger pa solglasögonen och dinglar runt nacken. Dessutom är det praktiskt.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0