Double B'Week är igang

Det är tävlingsdags här pa bloggen. Jag tävlar mot Lisa och Agnes. Agnes är igang och en tävlingsinriktad debatt angaende kängor har redan ägt rum.

Min helg i B'poäng.

Fredag; middag med tva tjejkompisar (Girl, I can tell you've been crying and you need somebody to talk to) där vi diskuterade en av tjejernas ex som var otrogen mot henne. Jag tröstade henne, bar päls, guldsmycken och en egengjord t-shirt. 3 poäng.

Lördag; gokart med vänner. -1 poäng. Stearinljusmiddag med pojkvän, 1 poäng.

Söndag; Squash. 0 poäng. Hockeymatch -1 poäng. 5 öl, en jäger-shot och en otippad fylla. -2 poäng.

Efter en hyfsad start pa fredagen tappade jag det helt och ägnade mig enbart at ovärdiga aktiviteter. Ligger fortfarande pa 0 poäng, men ska ta nya tag om en stund.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0