Fegis-B

Jag sa aldrig upp mig idag. Varje gang jag försökte samla mod till mig och ga upp till mina 15 chefers kontor med ett skrynkligt uppsägningsbrev i handen ringde min telefon, deras telefoner eller sa stormade de runt och hade mycket möten.

Jag gick ner till mitt kontor och la uppsägningsbrevet i min "att-göra-imorgon-hög". -1 poäng.

Men imorgon ska jag minsan göra det, det första jag gör. Det krävs en bra outfit för detta och jag har redan hängt fram den blaa blazern, de svarta tightsen, svarta klänningen och ställt fram mina Balmain-kopior till fransboots. De säger att man ska klä sig för det jobb man vill ha, sa imorgon ska jag klä mig helt fel för jobbet jag inte längre vill ha.

Sa här ska jag se ut;




(fashion toast - igen. Fast jag kommer ha tjockare ben i min version)

/B

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vilket är ditt nya jobb? Idag blev jag dissad av halvracklig kille för helracklig brud: -250.

2008-11-27 @ 01:29:58
URL: http://bastjustnu.blogspot.com
Postat av: B

Jag har fatt ett jobb som geopolitisk researcher och projetledare för Geneva Center for Security Policy. Sjukt grymt jobb, sa jag hoppas att min livskris far en liten paus atminstone.



Du far inte alls -250 pong. Du maste utnyttja denna situation och tänka positivt, och samla poäng genom att tänka to the left to the left...

2008-11-27 @ 10:59:42
URL: http://fancyschamncy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0