Föresten...

Jag har förstört mitt har. Igen. Efter att ha gatt i ett ar med fin blond färg och regelbundna besök hos frisören ballade jag i fredags ut och atergick till det destruktiva hemmafärgningsbeteendet. Det blev fel. Jättefel. Och i ett misslyckat räddningsförsök skulle jag färga över det med en aning mörkare blond ton. Det blev mörkbrunt av nagon konstig anledning.

Inte för att mörkbrunt är fel, men efter att äntligen lyckats fa till den perfekta harfärgen, efter att ha genomgatt tva ar av konstant kamp för att fa bort sparen av mina gamla mörkrödbruna toningar, da blir man lite deprimerad när haret än en gang är mörkrödbrunt.

Fan.

Ny tid hos frisören pa onsdag. Helvete.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0