Jag skriver mina egna latar och syr mina egna kläder



Ser ni? Jag skär t-shirtar pa Vogue's höstnummer. Jag är sa jävla fashion att det gör ont.

Det jag ville komma fram till med denna bild var dock att jag gör mina egna kläder. Beyonce gör ocka egna kläder. Hon designar för hennes märke House of Dereon. 1 poäng till mig?

Dessutom;



Konturerna far mig osökt att tänka pa Gareth Pugh's varkollektion.



vilket leder in tankarna pa Gareth Pugh's graa klänning fran hans höstkollektion;



Vad säger ni? 1 poäng till? YES!

(och med detta har jag kapat en ny gren i Beyonce-tävlingen; "hitta länken". Lyckas man länka sig själv till Beyonce med tre bilder far man ett poäng)

/B

Kommentarer
Postat av: Agnes

Det var inte kritik. Jag gillar den nya vändningen.

2008-11-25 @ 14:32:02
URL: http://bastjustnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0