Tankar en onsdagsförmiddag

Idag ska jag inte jobba över lunchen, jag ska shoppa. Trots mina ofantliga räkningar (juridik-master pa UCL är inte billigt) , tänkte jag spendera lite av mina välförtjänta pengar pa onödiga prylar.

Jag gillar precis som alla andra Balmain's kollektion (även om jag haller med Bryanboy, jag kan inte undvika att saga sant som alla andra älskar). Sa under lunchen ska jag hitta ett par billiga jeans, som jag kan göra ett mustigt DIY av med klorin senare i veckan)



Sen är jag sugen pa en härlig blazer som jag kan bära ihop med raggsockar, gladiatorsandaler och min pojkväns jeans. Inte för att jag kan ga klädd sa pa jobbet, men nagon gang under helgen kan man väl klämma fram en san outfit.


(sartorialist)

Eftersom det börjar bli kyligt här nere är det ocksa dags att halla utkik efter pälsar. Geneve har manga gamla lyxtanter som borde lämna ifran sig fantastiska saker (helst fake. Men vad gör man inte för den perfekta?) men jag hittar sällan nagon pa second-hand här. Sa jag letar efter H&M's fina som enligt Modefeber ska komma i butik v 41. Vi far se om den dyker upp här i Geneve.


(stockholmstreetstyle.feber.se)

Jag gillar inte bara päls, jag gillar som sagt guld ocksa. (Ni kan ju tänka er vad jag tyckte om Prada's SS09 visning)



Sa med guld och päls ska jag glida runt i Geneve i vinter, i bästa nyrik ryska-stil. Gucci inspirerar...


(Modefeber.se)

Ahajaja, nu är det snart lunchdags och visakortet börjar bli exhalterat...

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0