Fancy Schmancy och spets. Fortsättningen...

Stureplan.se snackar höstmode med modebloggerskorna. Hur kan man pasta att modebloggerskor tycker likadant och gör likadant hela tiden?

Elin Kling
Style by Kling

Vad kommer att bli mest uttjatat?
- Skulle nog säga spets.

Michaela Forni
Flest skor vinner

Vad kommer att bli mest uttjatat?
- Spets och sammet. Båda två är väldigt fina material men hypas det något för mycket blir det tråkigt efter ett tag

Agnes Braunerhielm
Agnes B

Vad kommer att bli mest uttjatat?
- Spets! He he, knappast otippat. Men det är å andra sidan rätt kul att se hur olika alla bär det.

Sofi Fahrman
Sofis snapshots

Vad kommer att bli mest uttjatat?
- Rutiga skjortor och spetstoppar. Jag har redan tröttnat och hösten har knappt kickat igång.

Sophie Rosensvärd
Sophie and the City

Vad kommer att bli mest uttjatat?
- Spetsen. Gillar den skarpt dock, så den kommer definitivt synas även på mig i höst.

Linn Gustafsson
Linns mode

Vad kommer att bli mest uttjatat?
- Spets, utan tvekan!

Frida Fahrman
Fahrmans mode

Vad kommer att bli mest uttjatat?
- Jag kommer förmodligen bli rätt så trött på spetsen, redan nu tycker jag att det börjar bli lite uttjatat. Kanske blir det bättre senare i vinter.

B & L
Fancy Schmancy - just another fashion blog
Overwhelmed by lace

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0