Helgens kroppsuppfattning

Den här helgen blev jag ater igen lika glad när mina snortighta jeans plötsligt sitter helt löst. Jag mös och tänkte att de där löprundorna allt gjort sitt ända, tills jag insag att mina snortighta jeans är ett par skitjeans och töjer sig tre centimeter varje gang jag använder dem.

Hamnade även i en dödsangestavgrund när jag hittade en fyra centimeter lang cellulit pa ena laret. Och en lika lang pa andra laret. Tills min pojkvän papekar att det inte är en fyra centimeter lang cellulit, utan en ny larmuskel som utvecklats tack vare mina löprundor.

Blev sa nöjd att jag satte i mig en pase dorritos och genast kändes mina snortighta jeans snortighta igen. Det kommer att bli en bra vecka det här.

/B

Kommentarer
Postat av: annahita

haha. vad fint. vad härligt. att få det bevisat att man har en otroligt felaktig kroppsuppfattning, och att man egentligen är snyggare än vad man tror.

2008-09-17 @ 20:40:12
URL: http://ifyoureintoit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0