DIY-feber

Jag har fortfarande inte släppt det där med nitarna. Tröjan jag ville göra blev sà här fin.

Mycket mycket nöjd faktiskt, ett av säsongens mer lyckade DIY's. Ska nog dra pà lite fler nitar och hàl längs armarna och ett gäng pà framsidan ocksa.

Sen blekte jag ett par tights igàr kväll ocksà. De skulle bli svart-vita hade jag tänkt, men blev röd-svarta istället. Det är helt ok det med, men lite väl mycket Balmain-inspirerade, tycker ni inte?


Jag vill ju egentligen inte modeblogga, men jag funderar pà att fashion-twittra istället. Det är ju sà sjukt enkelt att ta en bild med iPhonen och skriva ner en mening i stil med "skitsnyggt", "cravings", eller "helt rätt". Mer ambition för modetwitter behöver man inte ha. Jag ska fundera pà om jag möjligtvis kan klämma in detta nya projekt i mitt lugna och stillsamma liv som just nu bestàr av att läsa tjocka akademiska böcker om säkerhetspolitik mellan 8-5, för att sen rusa till biblioteket och läsa tjocka akademiska böcker om internationell rätt mellan 6-10, för att sedan skynda hemàt och dö av àngest lite.  

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0