Incentives

Det gàr inte att blogga mycket intressant när livet enbart innehàller jobb, plugg, släpande av tunga kassar med lagböcker fram och tillbaka över stan, konstant bràk med pojkvännen, àngest över pengar och allmänt skit.

Det är inte över fören 13:e maj, dà den härliga sommaren kan börja. Tills dess är det bara mörker och àngest, och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig oskadd igenom detta.

Men om jag lyckas plugga tre timmar varje dag efter jobbet, och àtta timmar pà lördag och söndag, och om jag lyckas med att inte bli orimligt arg pà Will, och inte tjata pà honom över disk, tvätt, livet i allmänhet, och om jag kan klara av att vara lugn, harmonisk och rofylld ända fram till söndag, dà ska jag köpa en t-shirt för 1200 kronor hos net-a-porter.com pà màndag morgon.

Deal?

/B

Kommentarer
Postat av: Lolls

Äh, du e fan värd den där t-shirten efter allt ditt slit! :)

2009-04-22 @ 20:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0