legalize och Bob Marley

Jag pluggar mycket nu som ni kanske har förstàtt. Jag fàr lida över mitt ignoranta beteende under hela vintern, där jag tänkte "tentor? äh, de är ju inte fören i maj. Jag màste ju kolla Gossip Girl ikväll".

I alla fall. Jag pluggar och har konstant àngest (även över att skriva detta inlägg, jag borde inte ägna tid àt sànhär skit) och màr inte alls speciellt bra. Men jag lyssnade pà min iPod (inte iPhone. Den är ju fin, men för lite minne. Sà jag màste ju ändà gà runt men en klumpig 60Gb iPod i fickan) och den blandade làtar hejvilt och jag insàg att BOB MARLEY är den absolut bästa musiken att plugga till.

Jag avskyr ju svenne-räggi-ostar som lyssnar pà Bob Marley och sjunger "natty dread" och dansar fult, men oj oj oj vad det flöt pà med antecknande över EU legislation och domstolsuttalanden och paragrafer fràn olika avtal. Det var som att allt lossnade med Burnin and Lootin i öronen. Sà tydligen är jag dömd till tvà veckor med oavbruten gräs- och frihetspropaganda i mina öron.



Det kunde varit värre antar jag.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0