I can have whatever I like

Det är fredag. 30 grader ute. Drack tvà panachée till lunchen och satte ribban redan där. Hela jävla Geneve's befolkning är taggad. Jag ser planer formuleras in min facebook feed. Alla ska ut. Alla. Har besök fràn London. Har nya klackar. Màste ta cykeln ner pà stan och köpa nàgot onödigt H&M smycke. Det är mycket pà gàng ikväll. Vin. öl. Shots. Allt ska drickas och imorgon är det bàt och vin ute pà Genevesjön som stàr pà schemat. Sol sol sol. Hela helgen. Hela augusti ut sägs det. Jag skrattar àt de svenska modebloggerskornas Zara-stövlar och skinnjackor. Jag drar pà mig en hellàng gypsykjol fràn 2003 och cyklar runt med T.I. i hörlurarna. Ingen är fashion här ändà, vem fan orkar bry sig. Det räcker sà.

Det är bara en av de dagarna där allt känns grymt och det ska bli THE BEST WEEKEND EVER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0