nàgra fler centimeter över jorden....

Det är fortfarande 29 grader i Geneve, och trots att jag börjar smàlängta efter höst, stickade tröjor och halsdukar sà gàr jag i jeansshorts, barbent och solglasögon ett litet tag till. Om tvà mànader kommer jag ändà spy pà tights och strumpbyxor, sà jag försöker hàlla ut sà länge som möjligt. Ett tips kan ju vara att köpa sànadär jàttehöga stövlar, som gàr upp pà làret och alla modebloggerskor har. Dà behöver man inga byxor, och kan gà i shorts och korta klänningar fram tills oktober, och spara alla tights och leggings och strumpbyxor till November, sà man inte spyr pà dem fören i January och dà är det bara 5 mànader kvar tills man kan gà barbent igen (märks det att jag inte gillar byxor?)

I alla fall. Sà jag gjorde som halva Sverige, och köpte dessa. Tyvärr är de sà jävla höga att jag aldrig kommer använda dem. Det var välspenderade 100£.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0