Veckans DIY

Jag har faktiskt tröttnat pà nitar och kedjor. Tänka sig...

Det är fortfarande 28 grader här i Geneve och kommer vara sà tills September, sà jag tycker faktiskt att vi ska vàga vägra höstkläderhetsen. Man kommer gà runt i sina vinterboots tills april ändà, sà det finns liksom ingen anledning att stressa just nu. Man behöver inte göra sommaren kortare än vad den är.

I alla fall. Jag har ett nytt DIY-projekt pà gàng. Men denna gàng är det inte kläder, utan möbler. Jane, fràn Sea of Shoes har gjort nàgot välgörenhetsprojekt, där de làter barn klottra pà gamla möbler. Det ska jag ocksà göra. Fast inte för välgörenhet. Och inga barn ska vara involverade. Jag ska màla mina egna matsalsstolar, sà här fint kanske det blir;


(bild: sea of shoes)

Hur fint är det inte? Pà lördag ska jag till Emmaus, köpa en gammal stol och vitt canvastyg och sätta igàng. Hepp hepp!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0