BOOTS!

Det som är lite tràkigt med alla dessa fäshion weeks är att alla lägger upp precis samma bilder och smygläser Style.com's recension och slänger in nàgra referenser som de snappat upp pà nàgon annan sida.
Men à andra sidan, när Rodarte och Nicholas Kirkwood visar upp sàna här skor:



dà finns det inte mycket mer att göra än att skrika CRAVINGS!!! GE MIG!!!! VILL HA!!!!! I DIE!!!!!

(jag tänker mig ett DIY-projekt. De där Mästerkatten i Stövlarna-stövlarna som jag aldrig hittade. Pösiga i mocka. Och sà virar man färgad silvertejp runt hela jävla benet. Ha! Take that, Sofi Fahrman!)

Kommentarer
Postat av: shoebox

Stövlarna var faktiskt ganska snygga, men jag skulle aldrig kunna ha dem :P

2009-02-19 @ 21:52:02
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0