Helgen i punktform

  • De klorinblekta jeansen blev ok, och testanvändes i fredags. Mina vänner tyckte de var fula, men à andra sidan tycker de allt jag har pa mig är fult, sà jag anser att de numera är godkända.
  • Jag hade allsàng pà krogen i fredags, och genom att börja viska "you got to hold on" till ett gäng CERN-killar fick jag 60 personer att skràla hela Jon Bon Jovis Living on A Prayer tillslut.
  • Skidàkningen var helt jävla fantastisk. Nysnö är sà sjukt roligt, jag bara asgarvade hela tiden.
  • England förlorade rugbyn mot Wales. Men alla tog av sig tröjorna i slutet, sà jag var nöjd ända.
  • Jag har malat mina tànaglar svarta. Bara för att jag ville ha gothfötter en kväll
  • Inter spöade Milan och ska vinna ligan. Igen. Om vi vinner mot Man U nästa vecka vet jag inte vad jag ska ta mig till. Har fortfarande inte vant mig vid att Inter vinner.
  • Jag spàrade ur med klorinet och blekte en t-shirt och en college-tröja ocksà. Funderar pà att ha pà mig allt acid bleached pà en gàng. Dagis-revival.
  • Jag försökte bojkotta Alla hjärtans dag i lördags, genom att fokusera pà skidakning och rugby, men blev fyllehungrig klockan 10 pà kvälllen och slank in pà vàr lokala italienare för lite köttbullar och penne, och insàg försent att det spelades kärlekslàtar och delades ut rosor för fullt.

Nu är det mandag och ny vecka. Spännande!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0