Pretantiös angest

Fick lite angest när jag funderade pa vilka böcker jag läst under 2008. Kom i hag typ fyra, av författare som Jan Guillou, Marian Keyes och annat meningslöst.

Därför la jag in följande beställning pa Amazon nyss.

- 1 copies of Of Mice and Men
- 1 copies of Crime and Punishment
- 1 copies of Candide

2006 fick jag för mig att jag skulle bli intellektuell och betade av en rad Dostojevskij-böcker, Kafka, och försökte mig till och med pa Sartre. Tyvärr höll det inte sa länge och sen dess har jag legat lagt pa litteraturfronten. 2009 ska bli revival-aret för min litterära sida.

Litteratur känns som en het trend i ar. Kom i hag vart ni läste det först.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0