The City

Helvete, ALLA tjatar om the City och alla kollar pa den hela jävla tiden. Jag ville inte vara sämre och laddade ner och slängde mig i min FatBoy i guld och skulle gotta mig i värdelöst klädsnack, snygga tjejer med langa ben och ytlig GLAMOUR. Jag gillar skitserier, tvingar min pojkvän att skrika XOXO varje gang ett nytt GG-avsnitt är ute, och läser gärna chic-lit om brudtärnor och skor. Men herrejävlar vad värdelöst The City var. Jag har försökt kolla pa första avsnittet tva ganger. Första gangen stängde jag av efter 5 minuter. Veckan senare satte jag pa det igen, och tänkte "jag älskar ju skit, jag maste ju för fan kunna kolla pa 20 minuter av "reality show" som handlar om mode och New York. Nä, jag stängde av efter tio minuter.



The City är precis som Paris Hilton. Jag hatar Paris Hilton. Inte för att hon är rik, bortskämd och allt sant, utan för att hon är sa fruktansvärt ocharmigt och opersonligt. Nicole Richie framstog som en karismatisk gudinna jämfört med Paris. Det är inte dumheten, drygheten och den bortskämda partyprinsessan jag stör mig pa, det är den totala avsaknaden av charm och den fruktansvärda stelheten. Jag kunde ju kolla pa repriser av Jessica Simpsons realityshow i tre timmar utan att blinka, men Paris Hiltons jävla serie och nu The City far mig att ma illa. Vem fan orkar se pa folk som inte ens klarar av att spela sig själva? Talanglösa, dumma jävlar som inte väcker en enda sympatisk känsla hos mig.

Ser inte folk igenom detta? Att det är skillnad pa skit och skit? Och det stör mig att folk inte verkar första att det finns bra skit och dalig skit. Det finns stureplan.se och sa finns det finest.se. Paris Hilton och Jessica Simpson.

Dumma jävlar.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0