Vårens hetaste stilförebilder

Jag missade veckans överskattade stilförebild förra veckan, men det kommer en ny nu på onsdag. Istället tänkte jag berätta om min stil-aha-upplevelse igår kväll.

Shine a light. Scorsese gör Rolling Stones. Jag dog. Inte nog med att musiken är så fruktansvärt bra, och att man plötsligt har lust med att knarka hysteriskt och ha hundra ärr i ansiktet och plötsligt vara en jävel pa gitarrsolon, men deras kläder är fantastiska. Stilen. Utstralningen. Deras smala ben (måste börja banta. Man ska vara jävligt smal och ha ådriga armar om man ska ha en dekadent rockstjärnestil).







Nu ska jag köpa en smokingjacka med glitterslag.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0