Watch out now...

Bor man i Schweiz kan man inte riktigt undvika klockor, choklad eller skidakning. Det är pretty much all there is here. Längs shoppinggatorna ligger Rolex, Omega, Patek Philippe och TAG Heuer med vräkiga racerklockor och rosa damvarianter.

Vem fan köper en damklocka? En rosa liten smal sak med glittrande stenar?




Fy fy fy. Jag har älskat herrklockor sen jag lärde mig klockan och jag och min pojkvän kan sta och hänga utanför Omegas skyltfönster och jämföra Seamasters i timmar. Men det är jag ju inte ensam om, de flesta tycker det är snyggt med en fet herrklocka runt armen. Sa vad ska jag nu hitta pa?

Digitalklockor. 80-talsklockor. Känns inte det ganska hett? I guld.



I die! Jag ska köpa 5.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0