Ebay for life!

Alla mina ebayköp i december (som jag egentligen inte alls ville köpa utan jag bara skojbjöd pa et par grejer och sa rakade jag vinna alla fyra) var sa jävla jävla bra. Helt otippat älskade jag pälsen och paljettjackan, de bada halkade in pa 2008's lista över bästa köp. Stövlarna var inte sa heta, men fungerar bra att trampa runt i snöblasket här i Geneve lite da och da.

Pälsen kostade 15 USD och jag kan inte sluta använda den.



Paljettjackan (som även kom med tillhörande axelvaddar) blev genast en hit till stentvättade jeans och balagenciakopior (Hit = alla mina vänner stirrar som jag har tappat förstandet och undrar försiktigt om jag av misstag trodde att 80's-festen var denna kväll och inte nästa)



Fancy Schmancy loves ebay.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0