Elle-galan 2009

Sa jäääääääävla glamouröst! Och alla modebloggare hade absolut iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingen aning om vad de skulle ha pa sig fören typ 30 minuter innan det började, och sa bara slängde de pa sig nagot och hej och hopp sa blev det toppen ända.

Jag var inte pa glamourös Elle-gala i fredags, jag var pa hockey. Geneve spöade Bienne med 6-1, och jag drack öl i plastmuggar och at en varmkorv mellan andra och tredje perioden. Sen gick jag hem och la mig eftersom jag skulle upp tidigt och aka snowboard i alperna pa lördagen.

Sa nu när jag konstaterat att jag egentligen bara är bitter eftersom jag inte hade nagot glamouröst för mig i fredags, sa tänkte jag ägna mig at att klaga lite.

Hur sjukt 2007 känns inte Hervé Léger-klänningarna?


(bild fran Katrins blogg)


(bild fran stureplan.se)



(bild fran stureplan.se)

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0