FASHION WEEK!!!!!

I alla modebloggar pratas det om Stockholm Fashion Week. Till och med the sartorialist är pa plats och rapporterar. Acne, Filippa K, Whyred, Hope och Minimarket. Det är sa sjukt glamouröst att ga pa modevisningar och mingel som modebloggare.

Tyvärr är jag i Geneve och langt ifran Berns. Det är ju lite trakigt, men man far hitta nya vägar till att rapportera om glamour och champagne pa sin blogg.

Därmed lanserar jag nu Geneva Fashion Week. Jag kommer att berätta om Geneves hetaste trender och modefolk, jag kommer att hänga backstage med alla som är nagot i den här stan och det kommer vara fullt med goodiebags och gratischampagne.

Glas nummer 1 bjuder jag här pa



Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0