Bloggangest

Varje minut laddas 8 timmar video upp pa YouTube. Det finns ungefär 70 miljoner bloggar och runt 120,000 stycken nya skapas varje dag.

Det är manga skribenter, men väldigt fa läsare. När jag ser san statistik far jag angest och vill sluta blogga. Bloggning är lite äckligt och sjukt självcentrerat. Som att nagon egentligen skulle vara intresserad av vad jag tycker om saker och ting.

(jag tycker till exempel att Bolivia och Venezuela är de enda vettiga länderna som agerar i enighet med internationell rätt när de bryter alla diplomatiska band med Israel, men inte fan spelar det nagon roll vad jag tycker).

/B


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag har bra statistik med tanke på hur lite tid jag lägger på min blogg. Så jag fortsätter.

2009-01-15 @ 14:21:22
URL: http://bastjustnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0