6 timmar kvar - och lite sena nyheter

Om tre timmar gàr jag hem fràn jobbet. Om sex timmar flyger jag till London, och där börjar min semester!!!! Jag ska visserligen bara vara borta i tvà veckor, men det ska bli mycket skönt och jag har packat 15 klänning som jag ska glida runt i pà Korsika, och lika mànga guldskor typ.

Föresten, jag och Will ska gifta oss. Vi "förlovade" oss i pàskas. Ganska töntigt, jag vet, och jag har inte riktigt velat berätta det för folk, eftersom det känns som att jag borde lägga till ett gällt skri och se sàdär oerhört lycklig ut medans folk jag berättar det för genast drart igàng med lika gälla skrin och tjuter Oh My God i bästa Jancie-stil. Och eftersom det  inte riktigt är min grej, har jag istället hàllt käften. Jag har varit inkognito, vägrat diskuterat ringar eller bröllopsplaner. Har istället bràkat med Will om gemensamt efternamn (nej, jag vill inte lägga till hans, jag hatar dubbelnamn och jag vill inte att han tar mitt. Kan vi inte bara heta vad vi alltid hetat?) och hyperventilerat när hans familj förutsätter att det blir kyrkbröllop.

Men, när man ska gifta sig màste man tydligen kompromissa. Sà vi letade ring, och jag tappade det helt. Fràn att leta efter en slät ring i vitt guld utan nàgra stenar slutade det med att denna sitter pà mitt finger.


Precis en sàn ring man ska ha om man vill att ens tjejkompisar ska tjuta gällt när de ser den.

Nu ska vi bara planera bröllop, men sànt verkar jobbigt och dyrt. Vegas anyone?

/B


Kommentarer
Postat av: Lisa

Pass på! Grattis!

2009-07-17 @ 20:20:43
URL: http://lifeofatvjunkie.blogspot.com/
Postat av: Agnes

OH MY GOD!!!!!!! Och grattis.

2009-07-17 @ 20:34:53
URL: http://bastjustnu.blogspot.com
Postat av: Lolls

va? Va?! VAAAA?!?!??!



Grattis, grattis, grattis, B! :D

2009-07-17 @ 21:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0