Daily Perfect

Kolla in Daily Perfect, där man enbart skriver in sitt namn och sà skräddarsyr de en nättidning för en. Jag trodde det var ett skämt, i stil med "what's your stripper name" pà facebook, tills jag testade och fick upp följande topics;
military technology, international law, political science, Hans Blix, IAEA, diplomacy, United Nations, Pakistan och andra liknande ämnen. Och ett helt gäng med nyhetsartiklar om dessa ämnen.

Jag satt lite paralyserad och tänkte "hur i helvete vet de att jag är intresserad av sànt" i ett par sekunder, tills jag insàg att detta är var man fàr upp om man googlar mitt namn. Inte sà komplicerat, men ganska roligt. Testa själv!

/B


Kommentarer
Postat av: Lisa

Bea, min blev så jävla dålig. Jag blir helt ledsen! Vadå religion, opera, painting, crime och vem FAN är Timothy Anglin?! Det enda som kom upp som stämde var film och telivision in the united states men det gillar ju ALLA. Måste vara någon annan blek person som bär mitt namn...

2009-06-11 @ 17:56:21
URL: http://narjagblirstor.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0