Klackhöjd

Jag har funderat länge pa att skriva ett riktigt hatiskt inlägg. Ett inlägg där jag bara vräker ur mig onda ord och fördömmande àsikter om ett mycket oviktigt ämne. Klackhöjder.

Jag har alltid avskytt làga klackar. Ni vet, tax-klackar och tva-centimeters höga sandaler. Jag tycker det är förfärligt fult och glor surt pa folk pa stan som trippar runt pà dessa meningslösa höjder. Antingen har man platta skor, eller sa har man en rejäl klack. Minst 6 centimeter, annars är det väl ingen mening med det. Mindre än 6? Ta pa dig ett par Converse och hall käften.

Detta far jag ta tillbaka nu. Har precis bestämt mig för att köpa dessa Margiela-kopior. Klacken är 4-5 centimeter.



Nu skäms jag lite, men tycker fortfarande de är hot hot hot (trots att de är fran förra aret och har en meningslös liten klack)

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0