Constant consumption

Jag har hemma i Göteborg och gullade med min lilla systerdotter i helgen. Tyvärr àkte jag även pà en släng av magsjuka pa väg tillbaka till Geneve och lag och spydde i 12 timmar. Kul. Och ingen nyponsoppa hade jag med mig hem. Men idag är jag tillbaka pa jobbet, lite blekare och lite tunnare (Vinterkräk-dieten?) och jävligt ynklig. Sa nu tänkte jag ga härifran och ner pa stan och köpa en ny iPhone, vilket jag förtjänar. Inte bara har jag varit dödssjuk, jag har ocksa överlevt 19 dagar utan telefon (inte jobbigt egentligen, jag är alltid nabar pa gmail chat).

Sen blir det ingen mer shoppande för min del, jag har ju för fan inga pengar kvar efter att jag betalat glassig skidakning över pasken och flygbiljetter till London, flygbiljetter och hotell i Rom, en fräsig cykel, en Burberrydräkt till min systerdotter och ett par saftiga räkningar. Läser om sjukskrivna ensamstaende mammor i Sverige som inte har rad att betala elräkningar och sa far jag jätteàngest och önskar att jag inte hade det där jävla köpsuget som gnager hela tiden, det som tänker att allt kommer bli sà jävla mycket bättre om jag bara har den där tröjan, jag kommer ha mycket mycket roligare om jag har ett par nya skor, jag kommer helt enkelt dö om jag inte har en plasma-tv, jag maste imponera pa folk genom att ha snygga kökstolar.

Blir sà jävla äcklad av mig själv. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0