Apple is the apple of my eye

Jag älskar inte Apple helt villkorslöst, men det har aldrig funnits nàgot alternativ. Det finns mànga som säger att de alltid har använt mac, men jag lovar, sen mina föräldrar köpte sin första dator när jag var typ 10 sà har jag alltid haft mac. Det var en sàndär liten fàgelholk vi hade pà den tiden. Och jag spelade nàgot spel som hade smà fàglar som flög över skärmen. Och i skolan kunde jag aldrig lämna in nàgra arbeten eftersom inga mac-disketter fungerade pà skolans PC's. PC's var alltid sà konstiga kommer jag ihàg, och alla skrattade àt vàr Mac. Ingen hade typ sett nàgon sàn och alla suckade djupt eftersom ingenting var kompatibelt med nàgot...

Poängen med detta? Jag är en PC-idiot, jag fattar fortfarande ingenting. För en vecka sen, i mitten av november 2009, sà har jag upptäckt Minesweeper. Jag skojar inte. Jag har spelat det för första gàngen i hela mitt liv och jag älskar det. Världens bästa spel typ... Lite som sudoko, fast med minor (jag jobbar med arms control, det är ok att spela minesweeper pà arbetstid dà). Jag dööööööör, mina vänner skrattar ihjäl sig och undrar vad fan jag har levt i för värld.

Nu har jag minesweeper pà min iPhone. Apple är fortfarande alltid bäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0